WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

úterý 9. září 2014

Recenze: Ponožky Bellinda

Dnes tu pro Vás mám recenzi na produkt značky Bellinda. Bellindu asi není třeba představovat, myslím, že každá žena se již s tou značkou setkala. Historie Bellindy sahá již do roku 1882, kdy začaly vyrábět své první punčochové kalhoty a ponožky. Od té doby si Bellinda vybudovala své místo na slunci a stala se jednou z nejoblíbenějších značek spodního prádla a punčochového zboží vůbec.



Rozhodla jsem se vyzkoušet ponožky. Možná Vás to překvapí, možná vykouzlí úsměv na rtech. Proč zrovna ponožky? Inu, jednak proto, že recenzí na podprsenek je na netu už dost a dost, a vzhledem k mému pokročilejšímu stádiu těhotenství jsem si netroufla testovat nějaké punčochové zboží. Navíc, ponožky nosíme opravdu každý a pokud sportujeme, tak si troufám říct, že jsou nezbytnou součástí sportovního oblečení. Pokud tedy nechodíte plavat...
Jestli rádi běháte nebo třeba cvičíte v posilovně nebo i doma, pak si jistě do bot berete ponožky. A ikdyž se to může zdát jako malichernost, řešit, jaké ponožky si vezmu, pro poctivě cvičící to tak jistě není.
Asi to znáte. Když si dáte pořádné cardio, když z Vás Jill sedře kůži, tak pak se v šatně nebo i doma vyzout z bot... no, bůh chraň před omdlením všechny, co budou na blízku. Nehledě na to, že je to dost nepříjemný pocit, když při cvičení cítíte, jak se Vám potí nohy. Díky bohu jsou už na trhu i "kouzelné" ponožky, které si s nadměrným pocením umí poradit. A právě ty jsem se rozhodla vyzkoušet. 

Ponožky Dry Cool - vysoce kvalitní bavlněné ponožky, udržují nohy svěží a suché díky inovativní technologii Dry Cool.Vhodné pro celodenní nošení. Antibakteriální, ručně řetízkovaná špička.

Moje zkušenost: Cvičit bohužel nemohu a tak jsem se rozhodla podrobit ponožky testu, jak obstojí v letních vedrech a sice, ponožky jsem nosila, když venku bylo 40 stupňů.
Musím poznamenat, že ponožky jsou velice příjemné na dotek, krásně měkkoučké. Ačkoliv mi bylo velké teplo a musela jsem vypadat jako blázen, když jsem si ještě k tomu brala ponožky a boty, k mému překvapení se žádná upocená noha nekonala. Dokonce ani večer po celodenním nošení nebylo nic cítit. Svůj účel tedy splnily, navíc jsou velice jemné a nikde nic netlačí. Spokojenost.



Ponožky Bambus Air Comfort - vyrobené z viskózy z bambusového vlákna a elastanu s inovativními "Active air" póry, které zajišťují perfektní proudění vzduchu a rychle odvádějí vlhkost na povrch. Toto umožňuje Vašim nohám optimálně "dýchat" po celý den.

Moje zkušenost: Co mě zaujalo na první pohled byly "větrací" dírky na chodidle a na boku - výborný vynález! Taky se musím přiznat, že si mě získaly tím, že jsou kotníkové - mám radši kotníkové než standardní. Opět byly krásně měkké, jemné na dotek, příjemné nošení. Doporučuji.


Závěr: Nebudeme si nic nalhávat, každý určitě někdy zkusil ponožky od vietnamců. I já. Absolutně se nedají srovnat s ponožkami od Bellindy. Ty jsou jemné k Vašim nohám, lehoučké, nijak Vás neškrtí. Prostě kvalita se pozná. Sama za sebe rozhodně ponožky Bellinda dopoučuji, ne jen ke sportu, ale i k běžnému nošení.
Obávala jsem se, jak budou ponožky vypadat po vyprání, ale žádná hrůza se nekonala, vůbec nezešedly, ani se neobjevily žádná prosvítající místa.

Ponožky jsou k dostání v několika barvách a v různých velikostech za velice přijatelnou cenu 80 Kč.