WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 11. srpna 2014

6. měsíc těhotenství

6. měsíc těhotenství u konce, tak tu máme malé shrnutí. Víceméně žádná změna. Až na to, že už chci rodit. Ale ještě   musím chvíli vydržet.


Týden těhotenství: 31
Váha:+8kg
Zbývá týdnů: 9


Mimi 24. týden
Jídlo: Dobrou zprávou je, že nakonec těhotenskou cukrovku nemám, takže žádná omezení se mě netýkají. Poslední dny mám takový pocit, že jsem jídla už přesycená, že na nic nemám chuť, že už mě ani nebaví jíst. Nevím, jestli to souvisí s těhotenstvím, ale vážně z jídla nemám žádnou potěchu. Nebaví mě si ho připravovat, vařit, ani jíst. Snad to brzy přejde.

Cvičení: Pořád platí to samé - pohyb žádný. Už mě to štve, ale co můžu dělat? Nic. Nechci nic riskovat, takže musím vydržet a po porodu si to vynahradím. Jill, už se těším!

Tělo: Jedna velká koule - posuďte sami podle fotky. Mám přímo obří pupek a už mě štvou ty dotazy, jestli náhodou nečekám dvojčata. Ne, nečekám!

Psychika: Asi jsem na tom trošku líp. Nevím, ale přijde mi, že už to rychle uteče a mimi bude u mě. Do konce srpna chci mít nakoupenou veškerou výbavičku, v září prcek nastupuje do školky, takže budou zase jiné starosti. Pak má čtvrté narozeniny no a pak už můžu klidně rodit. Mám to hezky naplánované, že? Nevím proč, ale mám takové tušení, že ikdyž mám termín porodu první týden v říjnu, tak se mimčo narodí v září. Takový jako šestý smysl. Uvidíme.