pondělí 11. srpna 2014

6. měsíc těhotenství

6. měsíc těhotenství u konce, tak tu máme malé shrnutí. Víceméně žádná změna. Až na to, že už chci rodit. Ale ještě   musím chvíli vydržet.


Týden těhotenství: 31
Váha:+8kg
Zbývá týdnů: 9


Mimi 24. týden
Jídlo: Dobrou zprávou je, že nakonec těhotenskou cukrovku nemám, takže žádná omezení se mě netýkají. Poslední dny mám takový pocit, že jsem jídla už přesycená, že na nic nemám chuť, že už mě ani nebaví jíst. Nevím, jestli to souvisí s těhotenstvím, ale vážně z jídla nemám žádnou potěchu. Nebaví mě si ho připravovat, vařit, ani jíst. Snad to brzy přejde.

Cvičení: Pořád platí to samé - pohyb žádný. Už mě to štve, ale co můžu dělat? Nic. Nechci nic riskovat, takže musím vydržet a po porodu si to vynahradím. Jill, už se těším!

Tělo: Jedna velká koule - posuďte sami podle fotky. Mám přímo obří pupek a už mě štvou ty dotazy, jestli náhodou nečekám dvojčata. Ne, nečekám!

Psychika: Asi jsem na tom trošku líp. Nevím, ale přijde mi, že už to rychle uteče a mimi bude u mě. Do konce srpna chci mít nakoupenou veškerou výbavičku, v září prcek nastupuje do školky, takže budou zase jiné starosti. Pak má čtvrté narozeniny no a pak už můžu klidně rodit. Mám to hezky naplánované, že? Nevím proč, ale mám takové tušení, že ikdyž mám termín porodu první týden v říjnu, tak se mimčo narodí v září. Takový jako šestý smysl. Uvidíme.


5 komentářů:

  1. Nedá mi to :-) Můžu se jen zeptat, jak měsíce u těhotenství počítáte? Dnes jsem ve 32.týdnu (tzn. že zbývají necelé 2 měsíce do porodu) a podle mě jsem v tuto tedy již v osmém měsíci, resp. na začátku osmého měsíce.Přede díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, kdy se někdo zeptá :))) Těhotenství trvá 40 týdnů, což je 10 měsíců. Jelikož je ale mezi lidmi známo, že těhotenství je 9 měsíců, tak první měsíc, který se vlastně počítá od prvního dne poslední menstruace, kdy ještě těhotná nejste, nepočítám. Tím pádem defakto začínám jakoby od druhého měsíce, od 5. týdne těhotenství a jsem tedy jakoby o měsíc pozadu :) Snad je to srozumitelné :). Takže teď jsem jakoby v 7. měsíci, proto píšu o ukončeném 6. měsíci a proto moje těhotenství ( alespoň tady pro blog ) bude mít 9 měsíců ;-)

      Vymazat
    2. No vím, že trvá 10 měsíců, tedy 40 týdnů a protože lidi jsou zvyklí na to, že těhotenství trvá měsíců 9, tak to beru prostě podle kalendářních měsíců :-) tzn. teď v osmém (je srpen,8. měsíc) a jelikož rodím 1.10., tak září bude měsíc 9. kdyby se to počítalo, že měsíc má 4 týdny, tak už bych dnes končila měsíc osmý :-) Takže bych spíše pochopila vyšší číslo měsíce :-) ale díky za vysvětlení.

      Vymazat
    3. Jsem 31. týden, což odpovídá druhé půlce 7. měsíce. Protože nestíhám, tak nepíšu vždy shrnutí daného měsíce hned jak skončí, ale prostě jak je čas. Proto možná pár dnů prodleva. Ale jsem teď v 7. měsíci, takže píšu o ukončeném 6. měsíci. :)

      Vymazat
  2. Mám termín v listopadu, tak budu potřebovat inspiraci a motivaci ke cvičení. Těším se :-)

    OdpovědětVymazat