sobota 1. února 2014

Soutěž se Zajíci v krabici

Zajíce v krabici netřeba představovat. V prosinci a hlavně v lednu jsme je viděli snad na všech titulních stránkách všech možných blogů a webovek a facebookových profilů. Zajíci v krabici prostě ovládli svět zdravého životního stylu a ne jen ten.
Pokud přeci jen jste o Zajícovi neslyšeli, tak si přečtěte můj příspěvek zde. Zajíci začali v lednu rozesílat své první krabice s překvapením a nadšení obdarovaných nebralo konce - jak jsme se dočetli v recenzích a i na jejich facebookových stránkách. Moje recenze na první krabici zde.
Nyní pro Vás se zajícem máme soutěž o 2 Zajíce v krabici! Takže, kdo chce mít doma březnového zajíčka?
Jak soutěžit?
1. Stačí se jen přihlásit do formuláře níže buď přes email nebo Facebook. 
2. Napište komentář s jakýmkoliv vzkazem od Vás pro Zajíce v krabici.

Hotovo.☺ Tímto jste vhodili pomyslný lísteček s Vaším jménem do slosovacího zařízení. 

Pokud chcete získat více lístečků s Vaším jménem, tak jsou zde tyto možnosti: 
1. Dejte To se mi líbí Zajícům v krabici na Facebooku a získáte dalších 5 lístečků s Vaším jménem.
2. Dejte To se mi líbí mému blogu na Facebooku a získáte dalších 5 lístečků s Vaším jménem.
3. Staňte se pravidelným čtenářem mého blogu a získáte dalších 5 lístečků s Vaším jménem. 
             Navíc tedy můžete získat až 15 hlasů pro Vás! ( není povinné ).




Soutěž trvá od 1.2. do 24.2., kdy vylosuji výherce. Mějte prosím na paměti, že výherci se o svou výhru musí přihlásit nejpozději do konce února, jinak výhra propadne. Výherce zveřejním zde v příspěvku a budu je též kontaktovat na email. Výhry budou odeslány 10.3. poštou doporučeně. 


Pokud Vás Zajíci zaujaly a chcete se je objednat už nyní, můžete zde.


                                  Web: www.zajicivkrabici.cz
                        Facebook: www.facebook.com/zajicivkrabici

a Rafflecopter giveaway

108 komentářů:

  1. Zajíci v krabici jsou podle mě vážně skvělý nápad. Byla bych moc ráda, kdybych vyhrála a vyzkoušela to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a email: katezar@seznam.cz :)

      Vymazat
  2. Zajac v krabici je skvelý nápad, páči sa mi, že niekto prišiel s týmito zásielkami so zdravým obsahom. Obsah je inšpiráciou na nové potraviny a recepty.
    Je to proste úžasné :) Keď si ušetrím aspoň na jednu zásielku, okamžite objednávam.
    lienka.mastisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád o nich sním..:) je to pro mě ta nejlepší forma překvapení...ale sama si je z nedostatku financí nedopřeji :(
    kristyna.tonarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem hrozně na zajíce zvědavá! Zrovna teď ho koupit nemůžu, takže kdybych vyhrála byla by to hrozná pecka :)
    fitfoodmanic@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zajic me laka od doby kdy zacal.ted jsem nejak zaspala posledni balicek, ale i tak se tesim na recenze .Vyhrat ten dalsi by mi rozzarilo ocka stestim:-)

    Hanabuckova28@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zajíce jsem objevila už před Vánocemi a přála jsem si ho pod stromeček, ale bohužel se mi nepoštěstilo. Když jsme viděla články o tom, co bylo v první zásilce, bylo mi to líto ještě více, než předtím... Nemáme moc peněz, mamku musím dlouho přemlouvat i kvůli medu, třtinovému cukru a celozrnné mouce, navíc nikdep oblíž nemáme zdravou výživu, tak se k takovým věcem nedostanu. A moc ráda bych si zajíce vyzkoušela. Je to vážně úžasný nápad :)
    evanest@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. O Zajících jsem četla už na mnoha stránkách i na FB, a hrozně ráda bych je vyzkoušela. :)) Líbí se mi jejich originalita.
    fitkriss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Zajíc v krabici je pro mě skvělým překvapením. Najdu v něm věci, kterou mě samotnou třeba ani nenapadnou koupit. S radostí bych zajíce uvítala! :)
    monika.manova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky :-)
    líbí se mi celková idea Zajíců- zdravé novinky a netradiční suroviny a potraviny.Super je, že v krabici přijdou i receptové inspirace právě z potravin obsažených v krabici :-) Fandím celému projektu...
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, waw už jsem o zajících hodně slyšela, ale pořád nemám na to si je koupit. Vypadá to dobře, co jsem slyšela a je to velice dobrý nápad :-) . Moc ráda bych to zkusila. Nikdy nevíš co přijde, je to dost neobvyklé a originální.
    Luccy.Hl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Zajíci v krabici mě hned zaujali a určitě bych je rada někdy vyzkoušela :-).
    k.lar.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Z lednové krabice jsem už vyzkoušela několik dobrot. Třeba pizza z celozrnné mouky je bezkonkurenční! Určitě je to skvělý nápad a přeju realizátorům "Zajíců" mnoho úspěchů. No a dostat krabici jako dárek - výhru, to by zaplesalo nejen moje srdíčko,ale taky chuťové buňky :-)
    marky.maky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zajíci v krabici, jsou super věc! Nic jiného by mne nezaujalo jako krabice se zdravým jídlem!:))ssofinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Zajíc v krabici byl opravdu skvělý a velmi originální nápad...Přeji jim i nadále mnoho štěstí a moře spokojených zákazníků :) efie@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky, o zajících už jsem něco slyšela a na blozích jsem měla možnost vidět jaká překvápka se tam ukrývají. Mile mě překvapilo že balíček tvoří zdravé potraviny.. Je to skvělý nápad. Byla bych moc ráda kdyby se poštěstilo a mohla bych vyzkoušet :-)
    Lejckovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. O zajícoch sem se dozvěděla teprv nedávno, když o tom všichni začali mluvit a já nechápala co s těma zajícama všeci majou...no pak sem si to našla a byla sem naprosto nadšená:)) hrozně bych to chtěla vyzkoušet:)
    o.bubblinka.o@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Zajíci v krabici ráda bych tě vyzkoušela :-D pavla.habrovanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Zajíčku v krabici, ráda bych, abys přihopkal i k nám domů :)
    klea.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Miluju Vás zajíci!! bara.rybnickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Zajíci v krabici mi přijdou jako velmi zajímavý projekt. Protože já než něco nového okusím, tak to trvá dlouho a snad díky nim poznám nové chutě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem e-mail - blog.007@seznam.cz

      Vymazat
  21. Já chci taky mít svého kralika :-)
    efilie.is@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Zajíci jsou úžasný nápad, který doufám,že vydrží, co nejdéle!:)

    svaton.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Veľmi by som chcela vyhrať, lebo Zajaca v krabici by som veľmi chcela vyskúšať. :) Podľa mňa je to super nápad.

    barbora293@post.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Zajíci jsou super nápad! Nadchly mě komentáře k lednovým krabicím, bohužel únorovou jsem si nestihla objednat, protože vzhledem k velkému zájmu vyhlásili stop stav :-( Za březnový balíček bych byla mooooc ráda! hanasuchankova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nápad se Zajíci v krabici je rozhodně něco, co na českém trhu chybělo :) Je dobré, že se v Česku najdou lidi, kteří jsou schopní něco podobného vymyslet :)

    OdpovědětVymazat
  26. Zajíci v krabice vypadají jako skvělá věc, proto bych je ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  27. Zajíc v krabici co pomůže dostat do našeho povědomí nové a zdravé potraviny a zároveň dokáže rozvíjet kulinářského ducha. Pokud nevyhraji, určitě si v budoucnu na zajíce počíhám a ulovím si ho :)

    www.hejbnikostrou.blogspot.cz
    karolina.vasku@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Zajíc v krabici je super nápad pro ty, kteří stejně jako já tápají a začínají se zdravou výživou. Zajíce číhám a jen co dorazí výplata..... :) těš se! vercatous@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. O tomto projektu se dozvídám poprvé a opravdu mě nadchnul a proto bych ho ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  30. jesterecka(@)email.cz
    tak zajíce neznám, vypadá to hezky

    OdpovědětVymazat
  31. Zajíci v krabici,
    Inspirace v kuchyni. :-)
    Klempovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Pořád přemýšlím, jestli vyzkoušet nebo ne, ale asi ano ;-) je to moc lákavé :-) ;-)
    lenka.pristoupilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Zajíc v krabici je prostě super!! :) Už dlouho mi v hlavě pohrávala myšlenka, jestli tohle někdo kdy vymyslí a ejhle...v prosinci se začali objevovat první informace :) Prostě parádní nápad a pro všechny, kteří chtějí žít zdravěji tak skvělá "pomůcka" k nakopnutí. No a jako bonus, každý měsíc něco nového...prostě bomba!!! Jen tak dál :))
    tereza.stemberkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Zajíčku zatím tě ještě neznám ale brzy poznám a už se nemůžu dočkat jaké dobrýtky se v tobě objeví a proto doufám že tě budu co nejdřív držet v ruce :-)
    barus.rydlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Taky bych brala jednu krabičku :-) aja.cip@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Zajíc v krabici, překvapení přináší...Mnoho dobrot v sobě skrývá, inspiraci nám tím dává :)
    dita.cuhelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Strasne bych si Zajice v krabici prala, musi byt super to cekani na krabici, kdyz nevim co v ni prijde, ale vim, ze to bude zdraveee!

    adla-spadla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. O zajících jsem se dozvěděla díky tomuto blogu a přijde mi to jako skvělý nápad jak postupně objevovat nové zdravé výrobky. Jste skvělí ;)
    nomad86@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Zajíci v krabici jsou skvělý nápad pro lidi, kteří mají rádi experimentování. Já bych si asi žádnou z těch věcí nekoupila, ale pokud už je má člověk doma, tak zjistí, že se z nich dají dělat výborné věci.
    katka.koc@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Zajíci v krabici jsou super věc. Je to moc inspirující projekt, který mě nutí zamýšlet se stále nad tím, co se kde dá pořídit a pak z toho udělat. Jen tak dál.
    A vyhrála bych, samozřejmě, moc ráda :-)
    radka.pankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Zajíce v pytli mám doma často, ale ze zajíce v krabici bych měla o dost větší radost. :-) Když je i o tolik zdravější.. ;-)
    judy.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Zajíc v krabici je velmi velmi zajímavý projekt :) Čím více zdravějších věcí, tím lépe :)
    thegallifrey@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Zajícům moc fandím, jednak proto, že se jedná o zdravé potraviny a líbí se mi způsob, jakým je "produkují" do českých domácností a jednak tím, že organizátoři jsou "tam od nás" :) Sama jsem ještě nevyzkoušela, ale moc bych chtěla :)

    eliska.tesinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Chtěla bych ho vyzkoušet,je tam rozmanitý sortiment

    OdpovědětVymazat
  45. Ahojky:) nejdřiv bych chtěla poděkovat Tobě, že pro nás zprostředkováváš tuto soutěž :-)
    O zajících si myslím, že je to super nápad. Alespoň lidé přijdou do kontaktů se zdravými potravinami, které by si třeba sami ani nekoupili. Miluju zdravé jídlo a překvapení, tím pádem musím milovat i zajíce v krabici! :)

    kaci.sourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. ahoj! Zajíci jsou super nápad, který vždy potěší a překvapí, ráda bych se nechala překvapit něčím zdravým, nevšedním a zároveň na čem si pochutnám. marencinovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahojda, Zajíc je dle mého názoru velmi dobrá věc. Kor pro ty, kdo milují svůj nový zdravý životní styl. Díky těmto krabičkám nás to "donutí" zkoušet nové věci ze zdravého jídla. No a pak už je jenom krůček k tomu, abychom za pomocí těchto novinek zkusili i nové receptíky. A zařadili tak nové a nové věci do našeho běžného života. Za mě rozhodně super nápad a jenom tak dál ;-)
    vaclavikovakatka2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Je to výborný nápad. Již jsem si přečetla obsah krabiček, některé výrobky vůbec neznám. Určitě vyzkouším.

    Marie.Vejmolova@seznam.cz






    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Web Zajíců v krabici už jsem prozkoumala a je to super nápad ;) Některé výrobky vůbec neznám, nadchlo mě, že jsou tam i recepty, a vůbec.. paráda :) I cena je přijatelná, i když pro mě, bohužel, i tak momentálně "vysoká", proto objednání balíčku pořád odkládám :( Proto by mě výhra mooc potěšila ;) Zajícům přeju hodně spokojených odběratelů ;)
      Bohca.M@seznam.cz

      Vymazat
  49. Skvělý produkt jenž zaplní volný prostor na trhu. Taktéž usnadní dostání podobnému druhu potravin. pokud nebydlíte přímo ve městě

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj zajíci :-) ty máš prostě za ušima. Jsi šikovný, chytrý a tvé nápady jsou skvělý. Jsme z tebe všichni nadšení a děkujeme, že jsi a přejeme ti spousty nápadů a spokojených zákazníků :-)
    jaryk.strivko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Protože mám vystudovanou střední zemědělskou školu, jsem úplně nejvíc nejkompetentnější mít doma zajíce v krabici ;-) ... skvělý nápad
    irro@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Zajíce v krabici určitě jednou vyzkouším, i když teď nevyhraji :)
    eva.jostova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Přeji Zajícům, aby byli úspěšní přinejmenším jako ti z klobouku :) Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě přidávám mail :D oro.bs@seznam.cz

      Vymazat
  54. Ahojky:) Zajíci jsou podle mě perfektní nápad jak postupně objevovat nové zdravé výrobky.Dozvěděla jsme se o nich díky tomuto blogu a určitě je jednou vyzkouším. Jste skvělí ;)
    lenkasolkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Zajíci v krabici, měl jsi skvělý nápad a snad tvé výrobky na naše zdraví dobrý budou mít dopad.

    OdpovědětVymazat
  56. Zajicku, co sedis ve sve jamce, pojd ke mne :))
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Co dodat....už tu bylo řečeno skoro vše. Ano, samozřejmě bych chtěla vyzkoušet, moc...možná by bylo fajn mít možnost volit i menší balíček pro ty, kteří si ani ten větší pravidelně nemohou dopřát, ale to už by bylo organizačně asi dost složité a na úkor obsahu....tak se budu těšit, že se třeba i na mě jednou usměje štěstí :) ahasfer@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. O Zajíčkovi jsem se dozvěděla náhodně minulý měsíc a velmi se mi tento nápad líbí. Hned jsem si objednala svoji první krabičku a už se těším, až mi přijde. Další Zajíček by potěšil :o)
    monika.zahradnikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Zajíce v krabici přála bych si vyhrát
    touto cestou zkusit ho získat
    nové chutě chtěla bych poznat
    snad bude při mně štěstí stát
    a tuto soutěž vyhrát :)
    saris12@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Zajíc..Když se řekne zajíc, nenaskočí mi v hlavě jako první zvíře, ale jeden skvělý hokejista, nyní náš asistent trenéra :-D. Ale ten není v krabici.. Když jsem viděla projekt Zajíc v krabici, řekla jsem si, že by to mohlo být zajímavé, ale "neměla jsem koule" na to si ho objednat :-). Ale když lidi začali sdílet co jim přišlo, strašně moc jsem se pro tuto akci nadchla :-). Velký palec nahoru za tento nápad :-).
    3hvezda3@seznam.cz nebo andylek3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Krásný projekt, podporuju! Myslím, že pošlu objednávku nezávisle na tom, jak dopadne tato GA.
    monika.benes@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Skvělý nápad jak lidem pomoct objevovat nové a hlavně kvalitní potraviny! :) Určitě bych ho ráda vyzkoušela, ale jako studentka si ho nemůžu dovolit. Ale třeba když počkám do narozenin.. :)
    klara.ruckova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Vítej milý zajíci, co přineseš v krabici?
    Rozdáš úsměv na líci, bude líp i v ložnici;)
    Evuskahaskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Koukám, že už nekupujeme zajíce v pytli, ale zajíce v krabici. Super nápad. :) jsem zvědavá, takže se mrknu a pravděpodobně vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  65. Zajíc v krabici je bezvadný nápad, určitě ho jednou vyzkouším ;-)...rozšiřuje obzory v oblasti zdravé výživy... Člověk vyzkouší potraviny, které by asi nikdy nevyzkoušel...

    OdpovědětVymazat
  66. Vtipně by bylo, kdyby byl v krabici i zajíc :D treba fotka, nebo uměla pacicka, jinak je to super napad, kazdy ma rad prekvapeni a jeste kdyz je zdrave :)

    OdpovědětVymazat
  67. Zajíci v krabici je něco, co tu chybělo! Únorová krabička mě už snad čeká doma a těším se, co nového objevím ;)
    hudeckova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Kam běžíš zajíčku? Do mlýna panáčku. Co v tom mlýně zajíčku? Pro bio mouku panáčku. Co s tou moukou zajíčku? Do krabice panáčku. :) Ráda bych vyzkoušela nové věci co v krabici najdu. katkavystupova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Zajíc je bezva nápad. Obsahuje potraviny, které nejsou běžně dostupné, hlavně tedy na menších městech. Proto zajíčku šup k nám domů. Email: andelicek24@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Měla jsem možnost ochutnat lednovou krabičku a bomba. Objednávala bych si to furt, ale bohužel finanční stránka mi to nedovoluje. Opravdu zdravé věci :) barbora.kvapilova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Zajicci me uchvatili na prvi seznameni,prave jsem rozbalila unorovou krabicku a uz se tesim,az z ni zase neco vyzkoudim:-)Z lednove uz skoro nic nezbylo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a jeste e-mail....
      kacatko1982@gmail.com

      Vymazat
  72. Lednový zajíc mi unikl, únorový dnes dorazil a březnový je již objednán... akorát jsem se ho rozhodla darovat máti k narozeninám, na mou vlastní krabici se zajíci mi již nezbyly love, tudíž vyhrát jednoho zajíce březňáka by se mi víc než líbilo:)

    vendularodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Skvělý nápad na zdravé dobroty, k tomu i recepty co víc si přát:)
    mail: label.luss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Jen tak dál, konečně krabička která stojí za to!
    email: veryblackgirl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Miluji všechny krabice s krásným vzorem a když v něm je ještě dobré jídlo noo to je nejlepší! :-)
    LucieTomiczkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Perfektní nápad, jsem ráda, že se toho tady někdo ujal a dělá to pro nás :) V lednu jsem se rozhodla zkusit jeden balíček a uvažuji o dalších krabičkách :)
    jakinap@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Zajíci mě zaujali už na mnoha blozích, hlavně svými přenádhernými krabicemi, ale samozřejmě i dobrotami, které ta krásná krabice ukrývá :)
    bjetka.kotrbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Mám ráda všechna zvířata, včetně Zajíce ;) gabcikus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Zajíčku, přeju ti dlouhý život a doufám, že potěšíš spoustu lidí, třeba i mě :)
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Zajíci,chci tě :)
    katerina.merinska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Ty jeden Zajici .... Jsi vyborny napad. V lednu si k nam uspesne dobehl. Druhy boxim jsem nestihla objednat a ak horce litovala. Verim ze budes mit stejnou vydrz jako zajic v Nu pagadi a ne ten zajic v lese!!! :-) :-) :-) :-)
    Mony.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Super napad zajici :-)
    kika459@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Mám doma králíčka, ráda bych i zajíčka.. ale vážně, tenhle projekt mě velmi zaujal, protože spojuje zdravou výživu s překvapením jako přidanou hodnotou. A navíc za dobrou cenu. lauraluthy85@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Parádní blog, už se těším na rozhovor s Havlíčkem a budu doufat, že se "zajíc" usměje na mě ;) :D

    k.adamkova94@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. usměj se na mě zajíci:-)

    beponkad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Zajíc v krabici, no co k němu dodat? Konečně taky jedna firma, která propaguje zdravou výživu formou každoměsíčního překvapení. Méně známé potraviny a k tomu super receptíky? No, co víc si můžeme přát? Možná, víc takových "zajíců v krabicích" ;-) vaclavikovakatka2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Zajice v krabici bych chtela moc vyzkouset, ale protoze ziju v zahranici tak musim pockat do dovolene :)
    jv.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Zajíci mě zaujali,ráda bych je určitě vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  89. Zajíce v krabici (tenhle název se mi vážně zamlouvá :D) jsem už obdivovala už od začátku, ale bohužel si musím počkat do prázdnin (brigáda), což mě na jednu stranu mrzí, ale na druhou stranu - holky (blogerky) píšou samé recenze na každý balík, tak aspoň vím, na co se můžu (hódně a nedočkavě) těšit. -- Zdravou výživu mám až ve městě, kde navštěvuji školu, ale bohužel časté (denní chichi) návštěvy mi to nedovolí jak čas, tak i moje peneženka. Takže si myslím, že tento balíček je výborný pro ty, co mají zdravou výživu daleko + jsou tam novinky (kdo by odolal?). :)
    Emprastilova@seznam.cz

    -- Teď něco pro hlavní blogerku Zdeňku. Už něco přes měsíc se chci dát do pravidelných čtenářů, ale bohužel mi to píše stále tu a samou chybu (zkoušela jsem to i přes jiný vyhledávač) a koukala po netu, že to není jen na tomto blogu a že je těch chyb více. Je to škoda, ale beztak to tady ráda navštěvuji - mám u Vás záložku. :)) Máte fakt bezvadný blog, kde čerpám denně mnoho nových informací a tímto Vám děkuji. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju moc :) Netuším, kde by mohla být chyba :( Zkus se na blog podívat přes jiný prohlížeč ( Firefox, Explorer, Opera, atd ). Nebo co ti to píše za chybu?

      Vymazat
    2. Zkoušela jsem přez různé prohlížeče a nic. :( -- Nepíše mi to nic, jenom mi to ukazuje dinosaura.

      Toto: http://www.daigo.org/wordpress/wp-content/uploads/2013/10/IDR_ERROR_NETWORK_OFFLINE_288.png

      Vymazat
  90. Zajíci v krabici jsou super nápad, bohužel si je nemůžu dovolit, ale lednové i únorové potraviny vypadaly úžasně, zaujalo mě třeba mandlové máslo :) Třeba si je nechám objednat k narozeninám... :)
    veronika.puchnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Zajíci sú skvelý nápad, niečo nové :) určite by som ich rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  92. Zajímavý nápad , jelikož sama bych si to dovolit nemohla - nízký rodinný rozpočet . Ale strašně ráda soutěžím :-)

    OdpovědětVymazat
  93. Uvažuji již delší dobu, že do toho také půjdu :-)) překvapení mám ráda, a to s dobrým jídlem dvojnásob!! :-) - Sedlackovazu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Zajímavý nápad. Chci se dozvědět, zda mě zajíc bude bavit. :-)
    jita.velechovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  95. super nápad jak se seznámit s novými věcmi :-) potschis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Ahoj Zajici, libi se mi Vase myslenka ukazat nam, ze existuje zdravejsi stravovani bajecnou formou:-) Jen tak dal ;-)
    kleknerovapetra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Zajici, jestli tě vyhraju, poputujes k mamce, které udeláš radost ;-) pozdnikiva@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat