středa 5. března 2014

Nové knihy Jill a speciální soutěž pro Vás☺

Zdravím všechny fandy Jill. Dnes tu pro Vás mám skvělé zprávy a navíc i úžasnou soutěž! Ale vezmeme to po pořádku.

Dnes jsem obdržela skvělé zprávy z nakladatelství ANAG. "ANAGáci" nyní pilně pracují na překladu a vydání nové knihy Jillian Michaels Making the cut: The 30-Day Diet and Fitness Plan for the Strongest, Sexiest You.☺ Předpokládaný termín vydání květen 2014! JUPÍ! 
A co takhle si o tuto zbrusu novou knihu Jill zasoutěžit? A co takhle hned o 3 kousky? Chcete?☺ Tak čtěte dál.


Další skvělou zprávou je, že nakladatelství ANAG zvažuje vydání další knihy Jill ( pravděpodobně před Vánoci ), ale před tím, než vyberou konkrétní titul pro překlad, tak by je zajímal názor nás, Jillianmaniaček, o jakou její knihu v češtině bychom nejvíc stály.☺Takže, dotaz na Vás zní, kterou z knih Jillian byste si přály mít ve své knihovničce?☺Nakladatelství ANAG vybírá ze 3 knih, avšak pokud byste si přály nějakou jinou, nebojte se to říct.

A o jakých knihách se uvažuje?

1. Winning by Losing: Drop the Weight, Change Your Life - Jill tuto knihu vydala v roce 2005. Kniha je rozdělena do 3 částí - první část je zaměřená na Vaše "Já", na Vaší psychiku, dozvíme se, co Vás vlastně vede k nesprávným stravovacím návykům, jak se naučit ovládat své touhy, nutkání a emoce, aby Vám nestály v cestě za zdravým životním stylem. Druhá část je zaměřena na stravu, tato část obsahuje znalosti, které potřebujete znát, abyste si vytvořili vlastní stravovací plán a ve třetí části se dozvíme něco o pohybové aktivitě - Jill Vám zde představí ucelený tréninkový program plný nejúčinnějších cvičebních prvků pro Vaši pevnou postavu. 


2. The Master Your Metabolism Cookbook - vydáno v roce 2010, dalo by se říct, že je to jakási kuchařka ke knize Ovládněte svůj metabolismus. Najdete zde více než 125 receptů k Ovládnutí svého metabolismu. Jill chápe, že Váš čas je vzácný, že jste zaneprázdnění, že nechcete trávit hodiny v kuchyni u sporáku. Moc dobře ví, že žít zdravě neznamená se finančně zruinovat a právě to Vám dokáže v této knize. Naučí Vás vařit jednoduchá, dobře chutnající jídla z minima ingrediencí, která uvaříte během pouhých 30 minut!

3. The Biggest Loser:30 Day Jump Start: Lose Weight, Get in Shape and Start Living The Biggest Loser Lifestyle Today! - vydána v roce 2009, upozorňuji, že tuto knihu nevydala Jill, ale Cheryl Forberg. A proč tedy patří do našeho výběru? Protože, jak asi víte, Jill je jedním z hlavních trenérů reality show The Biggest Loser, o které je tato kniha. Taky jste se zájmem sledovali každý díl The Biggest Loser a záviděli soutěžícím? Už nemusíte! K tomu, aby se Vám povedlo to samé, nepotřebujete být zavřeni na ranči. Stačí Vám k tomu pouze tato kniha. Přinášíme Vám všechna tajemství z ranče přímo k Vám domů! Experti soutěže The Biggest Loser, ti, co se starali o soutěžící, Vás provedou 30 denním plánem, který Vám pomůže zhubnout a naučit se novým zdravějším návykům. Najdete zde jídelníčky s recepty, workouty a motivací na každý den v týdnu.

To je nabídka ANAGU. Samozřejmě se ale nebrání Vaším vlastním tipům na knihy, které ještě v češtině nevyšly. Věnujte tedy prosím chvilku svého času Jill, respektive nakladatelství ANAG a napište komentář, kterou knihu byste rády měly v češtině a proč. Do komentářů nemusíte uvádět celé názvy knih, ale stačí pouze označit číslem: kniha č. 1, kniha č. 2, kniha č. 3. Pokud hlasujete pro knihu, která zde není uvedená, napište celý její název. Děkujeme.


Výsledky hlasování budou uvedeny zde 5.3.2014.

A abyste neřekly, že někde hlasujete jen tak, tak tady je malá motivace. Ze všech hlasujících vylosujeme 3 šťastlivce, kteří od nakladatelství ANAG získají novou knihu Jill Making the Cut zcela zdarma, a to ihned po jejím vydání v květnu 2014!☺ Tak co? Už hlasujete? 

Pravidla soutěže: 
1. Pro účast v soutěži je třeba se přihlásit do formuláře níže a to buď přes email nebo Facebook.
2. Hlasujte pro jednu z knih a to napsáním komentáře s číslem knihy, pro kterou hlasujete, a důvodem, proč zrovna daná kniha. Pokud chcete uvést svůj vlastní tip na knihu, napište do komentáře celý název knihy a také důvod ( 5 hlasů pro Vás ) a nezapomeňte uvést svůj email pro případný kontakt. 
Prosím ale, abyste si ale svůj hlas pečlivě rozmyslely. Přečtěte si, o čem každá kniha je a popřemýšlejte. Která z těch knih by Vás zaujala nejvíce? 

3. Další podmínkou je dát To se mi líbí Facebookové stránce nakladatelství ANAG. ( 1 hlas pro Vás )

                        Soutěž bude spuštěna 25.2. a skončí 5.3.2014.
Výherci budou obeznámeni emailem a budou uvedeni i zde v příspěvku ihned po skončení soutěže.

A to je vše přátelé.☺ Teď už nezbývá než popřát hodně štěstí a hlavně šťastnou ruku při volbě knihy.

Pokud chcete získat ještě další hlasy v soutěži a zvýšit tím svou šanci na výhru ( není podmínkou pro účast ), tak zde jsou možnosti:
a, Můžete dát To se mi líbí facebookové stránce mého blogu - 5 hlasů navíc.
b, Můžete se stát Pravidelným čtenářem mého blogu - 5 hlasů navíc. 


                                        Web: www.anag.cz
Aktualizace 5.3.:

                                    VYHODNOCENÍ

Hlasovali jste a rozhodli. S velkým náskokem u Vás zvítězila kuchařka ke knize Ovládněte svůj metabolismus, The Master Your Metabolism Cookbook, s celkovým počtem 107 hlasů


Na druhém místě se umístila kniha č. 1, Winning by Losing: Drop the Weight, Change Your Life, s celkovým počtem 49 hlasů.

Na třetím místě skončila kniha č. 3, The Biggest Loser:30 Day Jump Start: Lose Weight, Get in Shape and Start Living The Biggest Loser Lifestyle Today!, s celkovým počtem 30 hlasů. 


Informace předám nakladatelství ANAG a věřím, že nás brzy budou informovat o dalším jejích kroku.☺ 

A ještě zbývá vyhodnotit soutěž o zbrusu novou knihu Making the cut od Jillian Michaels, která vyjde již v květnu. Na první vydání této knihy v češtině se mohou těšit: 
Martina Kohoutová Svobodová
Aneta Horáková
Michaela Burdíková 
Gratuluji!



a Rafflecopter giveaway

202 komentářů:

  1. No pááááni :-) moc by se mi líbilo, kdyby nakladatelství Anag přeložilo knihu číslo 1 :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem pro "3. The Biggest Loser:30 Day Jump Start: Lose Weight, Get in Shape and Start Living The Biggest Loser Lifestyle Today! " Pořad už známe, ale jsou věci, které nám neukazují, a bylo by pěkné pohlédnout do zákulisí :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by se moc líbila kniha č. 2, abych měla inspiraci co vařit a bylo to zdravé a chutné :-) Jinak je super, že Anag překládá další knihu od Jillian :-D

    OdpovědětVymazat
  4. já bych si přála knihu číslo 2 :) potřebuju všechny dobré recepty při kupě a hlavně jsou to rychlovky za pár kaček což je ideální :)

    OdpovědětVymazat
  5. Me by se nejvic libila kniha cislo 2,protoze Ovladnete svuj metabolismus mi v podstate zmenila zivot a ke kazdodennimu krabickovani se urcite par receptu v tomto duchu bude moooooc hodit.Nevahala bych ani minutu si ji koupit:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě kniha č. 2, jsem teď uchyl na sbírání receptů a ty jednoduché a rychlé se nikdy neztratí :-)
    A je to moc super, další giveaway s knihou od Jill :-) Pokud ji nevyhraju, nejspíš si ji stejně koupím... vypadá úžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem pro knihu č. 2, ráda sbírám nové zdravé recepty, a určitě bych si ji koupila, jakmile bude přeložená v čj :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Chci zkoušet nové recepty. Proto jsem pro číslo 2 :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Přála bych si knihu č. 2, protože zdravých receptů a ještě k tomu v duchu stravování podle Jill není nikdy málo :)
    můj email: Ifka_@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Kdyby nakladatelství Anag vydalo knihu číslo 3, hned bych si ji koupila. Knihu číslo tři volím z toho důvodu, že pravidelně sleduji pořad The biggest looser a všem soutěžícím tiše závidím, ale samozřejmě v dobrém. :) Ráda bych se dozvěděla, co VŠE stojí za jejich úbytkem váhy a přála bych si mít tu možnost vědět, jak změnit svou postavu.

    OdpovědětVymazat
  11. Teeda líbí se mi všechny, ale kniha č.2 by se mi líbila nejvíc, protože další dávka receptů a inspirace a ještě od Jill bude určitě super:)

    OdpovědětVymazat
  12. Překlad knížek bych vzala popořadě od data vydání. Protože všechny stojí za to! O Making the cut a Winning by Losing jsem uvažovala už i v AJ, takže stoprocentně hlasuju pro knihu č. 1 :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jak jen se mám rozhodnout :( Vzala jsem to vyřazovací metodou. U mě vítězí kniha č. 1 Winning by Losing: Drop the Weight, Change Your Life, protože můj největší boj je strava a věřím, že tato kniha mě posune zase o něco blíže k mému cíli a pomůže mi překonat nástrahy, které na mě čekají hlavně u rodičů, kde na mě čeká spoustu nezdravých dobrot, na které jsem byla zvyklá.
    Eva.Jostova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem pro knihu č. 3 "The Biggest Loser:30 Day Jump Start: Lose Weight, Get in Shape and Start Living The Biggest Loser Lifestyle Today!" - mám tento pořad moc ráda a jak už tady někdo zmínil mohlo by být fajn dostat se k informacím které v televizi nevidíme :)

    OdpovědětVymazat
  15. Rozhodně kniha č. 2 - inspirace není nikdy dost! Jednoduchá, rychlá a "levná" kuchyně - to zajisté ocení nejen příznivci Jill. Nicméně na Making the Cut se nesmírně těším již od první chvíle, kdy jsem si přečetla knihu "Ovládněte svůj metabolismus".

    OdpovědětVymazat
  16. Mně by se líbily všechny knihy, ale nejvíc bych teď asi brala knihu číslo 3 - The Biggest Loser:30 Day Jump Start: Lose Weight, Get in Shape and Start Living The Biggest Loser Lifestyle Today!
    Pořad znám, sleduji... Hrozně by mě však zajímalo i to, co nám v televizi neukazují - a to, co všechno za takovými úspěchy stojí. Rozhodně by kniha stála za přečtení =)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělá soutěž a super nabídka. Já bych poprosila o knihu č. 2. Vědomosti ohledně zdravého životního stylu bych měla, ale co pořád vařit? Potřebuju nápovědu ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Same2 - kniha č. 2 - dobrých a zdravých receptů není nikdy dost

    OdpovědětVymazat
  19. Mam prvni dve knizky, takze bych si vybrala knizku c. 3, do zbirky zdravy zivotni styl. Protoze by me zajimalo jake tipy a triky maji pro soutezici v BL, ve videiich BL toho moc neprozradi.
    Martinko.Rossi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Mně se líbí kniha číslo 1. katkavystupova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě kniha č.2 - "teorii" už mám načtenou a praktické recepty bych moooc uvítala, inspirace není nikdy dost! ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Paradni soutez! Mne se moc libi kniha c.2, protoze jak uz bylo zmineno vyee, dobrych a zdravych receptu neni nikdy dost. Navic jsem na kucharky docela ujeta a rada bych jich nasbirala co nejvice. :))
    krissizzimnevocarstva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Moc bych stála o knihu č. 1, jelikož si myslím že naše psychika velice ovlivňuje naše snažení zhubnout. Jillian mám moc ráda a zajímá mě její názor právě na tuto tematiku. natalie.cupalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem rozhodně pro překlad knihy č.2 The Master Your Metabolism Cookbook, protože bude skvělou inspirací do kuchyně pro přípravu zdravých jídel a jsem přesvědčená, že nám všem pomůže stejně jako kniha Ovládněte svůj metabolismus, která nejen mě otevřela oči.
    lenkasolkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. já bych měla zájem o knihu č. 1, hlavně kvůli té psychiky :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem pro knížku číslo 1. Myslím so že je důležité vědět jak náš mozek funguje a čím svou naše stravovací prohřešky způsobeny. Čím víc o sobě víme tím lépe se sebou můžeme pracovat :) e-mail z Fb je MissSSsickaa@seznam.cz ale o případný kontakt prosím na email Michaela.razova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Já bych byla pro knihu č. 2, protože Jill je prostě Jill a recepty jsou to, co mi dělá starosti:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Za mně rozhodně kniha č.2... naučit se vařit rychlá a jednoduchá, dobře chutnající jídla z minima ingrediencí a hlavně ovládnout svůj metabolismus ;-) to je můj plán...
    EvaMates@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Hlasuji pro knihu č. 1 - jelikož hubnutí je u mě především v hlavě... :-) Snad se v ní dozvím více tipů, jak si to v té hlavě "přecvaknout" natrvalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě můj e-mail: katerina.stillerova@seznam.cz

      Vymazat
  30. Já hlasuji pro knihu č. 2 - The Master Your Metabolism Cookbook. Receptů není nikdy dost a zvlášť těch rychlých.

    OdpovědětVymazat
  31. Přikláním se ke knize č. 2, hezky by se mi rozšířila sbírka kuchařek :)
    jakinap@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Viky
    ja jsem pro knihu č. 3. Pořad se mi moc líbil a moc ráda bych pohlédla i do zákulisí a zjistila např. jak se soutěžící stravovali a další věci. felix.happy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Jsem pro knihu č. 1. Rad jak ovlivnit svůj život není nikdy dost.
    eva.zobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já hlasuju určitě pro číslo 1 - to je i první krok u každého proč vlastně začít a ujasnit si to v hlavě jako celek - vše ostatní může přijít až po té....(strava, cvičení atd)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě email - sonapolaskova@seznam.cz

      Vymazat
  35. Jsem pro knihu č. 1. Rad jak ovlivnit svůj život není nikdy dost.
    eva.zobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Já jsem pro knížku č. 2, furt scháním nějaký recepty a takhle ucelený by to bylo super :))

    OdpovědětVymazat
  37. Já hlasuji pro knihu č.3.Myslím,že ta kniha je velká motivace.
    danamalik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Já jsem jednoznačně pro knihu č. 3, alespoň bych se o The Biggest Loser dozvěděla už opravdu vše :)))
    kleknerovapetra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Hezký den, rozhodně bych uvítala č. 2 tedy kuchařku. Jill sice nějaké recepty uvádí i v jiných knihách, ale moc jich není. O kuchařku bych velmi stála :) Ale neurazila bych se ani kdybych vyhrála Making the cut :D Kéž by se na mě usmálo štěstí :) kubinova80@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Hezký den, mě by se určitě líbila kniha č. 2 - tedy nejen mě, ale celé rodině, jelikož se všichni snaží jíst zdravě a tato kniha by byla velkým přínosem pro naše snažení :) acea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Určite knižka číslo 2 :) kuchariek neni nikdy dosť :)) alexandra.foltanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Jednoznačne kniha číslo 2. The Master Your Metabolism Cookbook
    Trojka ma vôbec neláka, a máme novšie knihy od Jill už preložené, a netreba ďalšie podobné. U mňa vyhráva jednoznačne kuchárka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zabudla som: lienka.mastisova@gmail.com :D

      Vymazat
  43. tak za mě 2 . receptů na zdravé mňamky není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  44. Tak já doufám, že vyjdou postupně všechny, ale nejvíc zvědavá jsem na knihu č.3. Pořad sleduji a proměny tam jsou někdy až k neuvěření. Fakt by mě zajímalo, jak to přesně dělají a jaký je rozdíl mezi realitou a TV sestřihy.
    sarkofag98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Číslo 1. ostatní knihy mě nezaujaly. Kuchařka mi přijde zbytečná a poslední zase jako marketingový trik ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. linda.soulova@seznam.cz

      Vymazat
  46. Jsem pro knihu č.2. Zdravých receptů není nikdy dost.
    peetis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Já jsem pro 1. Potřebuji si vše ujasnit.. a ovládat své emoce. albezie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Hlasuji pro č. 2 The Master Your Metabolism Cookbook,
    kuchařka od Jillian s lehkými, levnými recepty by se mi hodila. Vařila bych z ní s nadšením. Určitě bych si ji koupila v cj, protože předpokládám, že všechny měrné jednotky by byly přizpůsobeny českému prostredí.

    OdpovědětVymazat
  49. Měla bych zájem o knížku číslo 1, neboť se věnuje i psychice.

    OdpovědětVymazat
  50. Za me urcite c. 2, mam pocit ze varim porad to same tak to bude urcite prijemna zmena nechat se inspirovat.
    marketa@sedlackovi.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, hlasujem pre knižku číslo 2, zdravých receptov nikdy nie je dosť a kedže práve začínam cvičiť s Jillian, hodí sa :) ďakujem
    next4kids.sk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. 2. The Master Your Metabolism Cookbook
    Receptů není nikdy dost :)
    soraya@email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. ja som pre knihu č.1 - ivana.dobranska2014@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Tleskám ANAGu! A jsem určitě pro překlad knihy č.2, a proč? Protože receptů není nikdy dost! A navíc od samotné Jill , volba je jasná!

    OdpovědětVymazat
  55. Hlasuji pro knihu č. 2. Zajímají mě recepty od Jillian.

    OdpovědětVymazat
  56. jsem pro knihu č. 2, sona.hejnalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. 2. The Master Your Metabolism Cookbook
    docela se těším na nové zdravé recepty:)
    ladka.frckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Já jsem rozhodně pro č. 2. The Master Your Metabolism Cookbook, protože je to můj věčný boj :-( Zdravá strava a kuchyně mi přijde drahá a časově náročná a dle uvedeného obsahu je to přesně to, co potřebuji, abych získala jiné zkušenosti. luckajedlickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Já jsem pro číslo 2, kniha Ovládněte svůj metabolismus mi změnila život, tudíž je to jasná volba! :)

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, rozhodně knihu č.2, inspirace není nikdy dost :)
    sinomka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Mně by se líbila kniha č. 3. A to proto, že pravidelně sleduju Biggest Loser a hodně mě zajímá, co jim trenéři poradili co se týče stravování apod. Vždycky se tam ukáže nějaký jednoduchý recept, ale určitě jim toho řekli mnohem víc. :-)

    misica@krpensky.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Já jsem pro jedničku :) přijde mi nejzajímavější :)

    OdpovědětVymazat
  63. Já bych byla pro č.2, pro další nápady by se hodila a když už cvičíme Jillian, ráda bych se přiblížila k jejímu stravování ;-)

    OdpovědětVymazat
  64. Já hlasuji jednoznačně pro knihu č. 3. Tady vidím největší motivaci a inspiraci v tom, jak na to, kde sebrat sílu atd atd. Soutěžící jsou šťastní a zároveň je to pro ně peklo taková změna - chci mít taky nad sebou dohled "trenéra" v podobě této knihy :-)

    petra.hanzlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Ja jsem pro c.1 Winning by Losing, myslim, ze Jillian v ni obsahla uplne vse, je tam vse potrebne v jedne knize.

    OdpovědětVymazat
  66. Já bych byla pro č.2, chtěla bych vyzkoušet její recepty.S Jill cvičím
    2měsíce a hurá,výsledky jsou:)

    OdpovědětVymazat
  67. 100% kniha č.1. Podle mě je svým obsahem nejzajímavější a a také nejpřínosnější :)

    OdpovědětVymazat
  68. Hlasuji pro knihu číslo tři. Je v ní obsaženo vše - od motivace,cvičení,psychiky,receptů. Člověk pronikne tam,co už kamera a televize neukázaly.A hlavně je to vyzkoušené,že to stoprocentně funguje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapomněla jsem
      luciehlavnickova@seznam.cz

      Vymazat
  69. Všechny jsou určitě úžasné, ale hlasuji pro knihu č. 2. Nikdy není dost zdravých receptů. Jill určitě okoření kuchyni všech, kteří podle ní budou vařit :-)
    stepanka.boleslavova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Určitě bych ocenila přeloženou knížku č.1 :)) a sem nadšená, že přeloží Making the cut!!!úžasné:))

    OdpovědětVymazat
  71. Hlasuji pro knihu číslo: 2. The Master Your Metabolism Cookbook. Kniha Ovládněte svůj metabolismus je skvělá, takže bych ocenila rady, která tam Jillian dává, vidět v "praxi"- tedy v kuchyni.
    Můj email: pavlawernerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ja jsem pro knihu cislo 3 - Biggest Loser se mi moc libil a rada bych se dozvedela, cim se soutezici ridi, abz hezky hubli :-)
    lenka@sumbal.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Zaujala mě nejvíc kníha č. 1 a hlavně první část, jak odolat své touze a jet stále ve zdravých kolejích. Protože ze cvičení a zdravějšího rytmu mě většinou vytrhne nemoc a jsem zase tam, kde jsem byla. A tím pádem začínám zase od začátku.

    Díky moc za soutěž.

    verakoseckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Dávám hlas knížce číslo 2, protože vlastním knížku Ovládněte svůj metabolismus a už ta mě nadchla a recepty k ní budou určitě super. :) Email: elis.hlavinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Kniha č. 2, na ty recepty jsem opravdu moc zvědavá a určitě by byli dobrou inspirací. :)
    terezavrskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Měla bych zájem o Knihu č. 2 protože už nemám fantazii na nový a nový recepty a tohle by bylo super :)
    Terry.strnadova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Za mě kniha č. 1!!!! Nejvíce mě zaujala, už jen dle tvého popisu části první: ,,... první část je zaměřená na Vaše "Já", na Vaší psychiku, dozvíme se, co Vás vlastně vede k nesprávným stravovacím návykům, jak se naučit ovládat své touhy, nutkání a emoce, ,,
    klarynak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Já bych byla pro knihu číslo 2. Kniha s recepty musí být super! :) ssofinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Brala bych knihu č. 3. abych věděla co ostatním dělají aby zhubli a inspirovala se :) martinakohoutova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ja bych chtela knihu c.2
    cernadaska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Mě by se líbila kniha č. 2, taky pro inspiraci na zdravé vaření, stále se učím, tak ať mám z čeho :-)
    xmirusch@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Brala bych knihu č. 2 :-))) Receptů není nikdy dost.

    kociriv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. já bych brala č.2
    macek.odstrcil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Já jsem pro kuchařku, takže pro 2. knihu :-)
    karoli.janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Nejlepší je dle mého názoru kniha č. 1. Obsahuje totiž všechny potřebné informace - psychika, strava, cvičení.
    susanruze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Ahoj, já jsem určitě pro knihu č. 2 (kuchařku), jelikož se nové a zdravé recepty vždycky hodí.
    jararuze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. 2. The Master Your Metabolism Cookbook, je nejnovější a Jillian má stravu a metabolismus dobře zmáknutí, i co se hormonů týče, sama měla problémy se štítnou žlázou, a její knihy na tato témata považuji za opravdu podnětné.

    OdpovědětVymazat
  88. Já jsem pro číslo 2, protože mám doma Ovládněte svůj metabolismus, navíc se recepty hodí, protože mě nebaví vymýšlet vlastní :-)

    verunka.kucerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Rozhodně knihu číslo 2. Receptů není nikdy dost. :)
    klara.ruckova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Kniha cislo 1. protoze se zameruje i na psychickou stranku bez ktere to proste nejde. Andwea3337@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. kniha č. 2 protože to je to co tady od Jill ještě chybí - kuchařka.

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj za mě kniha č.1 :) Zaměřuje se na psychiku a na stravovací návyky, a především psychika je to, co bych potřebovala:))
    email: michaelacharvi@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
  93. Rozhodně kniha č. 2 :) nápady na to, co si zrovna rychle a levně uvařit, třeba k véče se hodí vždy :) a dobrých receptů neni nikdy dost! :)

    OdpovědětVymazat
  94. Rozhodně kniha č. 1. Kniha, kde je psychologický pohled na problém většiny z nás a ještě k tomu od Jill stojí rozhodně za to! Bez hranic jsem díky tomu přečetla jedním dechem. Upřímně, nápady na jídlo jsou super, cvičící program....vynikající, ale to, co je nejdůležitější je to, co máme v hlavě. A k tomu nám nejvíc pomůže právě kniha č. 1.
    (a mimochodem, je jediná, kde je všechno! = psychika, jídlo i cvičení) ;)
    Adriana
    prokesova.adriana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. V první řadě moc děkuji za další soutěž :-) Mě se líbí všechny knihy, ale nejvíce mě zaujala kniha č. 2 The Master Your Metabolism Cookbook, protože mě baví rychlé a chutné recepty a ráda bych nahlédla Jill do kuchyně a naučila se něčemu novému :-)

    Pajabar@email.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Hlasuji pro knihu č 2. Myslím, že po vydání posledních knih od Jillian a Boba se hodí i nějaká obsáhlejší kniha s receptama :)

    OdpovědětVymazat
  97. Mě by se nejvíce líbila kniha č.2. Při mém náročném dni bych ráda měla po ruce pár rychlých a zdravých tipů, co si udělat dobrého k snědku.

    ewcounek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Já bych rozhodně brala číslo 2, protože knížka Ovládněte svůj metabolismus je moje závislost a stále do ní nahlížím ;) Recepty by se rozhodně hodily. A můj mail baru.ka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. "1" lebo je tam z každého rožka troška..:)

    OdpovědětVymazat
  100. Brala bych knížku 3, protože Biggest Loosera miluju a zajímalo by mě, jak soutěžící "začínají"!

    OdpovědětVymazat
  101. Já jsem pro knihu č. 2 - Ovládněte svůj metabolismus mám doma a kuchařka by k tomu byla skvělá! :)
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Kniha č. 2, protoze co se receptu a vareni tyce, je porad se co ucit!

    adla-spadla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Jsem pro knihu číslo 2, kuchařku!! O cvičení, stravě i motivaci už její knihy vyšly, ale recepty opravdu chybí. martinka.skr@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Ahojky, předem děkuji za soutěž. Já bych brala knížku z č. 1, protože je tam od všeho něco. Jak receptíky kterých není nikdy dost tak druhy cvičení ale také v neposlední řadě jak se vypořádat sám se sebou :-) Lejckovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Já hlasuji pro č. 2!! Bude to super inspirace do kuchyně!
    planska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Jsem pro c.2 jelikoz inspirace na jidls se mi hodi

    OdpovědětVymazat
  107. Ahojda, já bych určitě brala knihu číslo 2. Dobrých a hlavně zdravých receptů není nikdy dost :)
    email: monika.zahradnikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Rozhodně 2 :-) miluji vaření, ale mám problém vymyslet něco rychlého a zároveň zdravého ...Foxxxie95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. 2., protože ráda zkouším nové recepty :)

    tereza.simeckova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  110. pořád se nemohu rozmyslet mezi knihou č. 1 a knihou č. 2
    ale tedy hlasuji pro knihu 2. Není nad to zkoušet nové zdravé recepty, nemám vůbec žádnou inspiraci :)))) a když to budou recepty od Jill? to bude super :)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee ještě email: lucka.od@seznam.cz
      :)))

      Vymazat
  111. nejlepší by bylo přeložit všechny její knihy - je neskutečnou inspirací! ale jelikož lze vybrat jen jedna tak volím knihu č. 2, protože tipů na vaření od Jill není nikdy dost a tohle by mohlo být opět další nakopnutí nejen ke cvičení, ale i zdravému stravování pro všechny co se chystají začít :) havlhana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. 1. Winning By Losing: Drop the Weight, Change Your Life - poskytuje ucelený a komplexný pohľad na chudnutie - od psychiky, ktorá je pri chudnutí veľmi dôležitá, cez stravovanie až po pohyb. Takáto kniha mi v mojej "chudnúcej knižnici" chýba. Ja hlasujem za 1.
    sonulienkaster@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Kniha č. 1
    kubicek.d@email.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Začala jsem hubnout před půl rokem ale váha moc nejde dolů, tak si myslim že by mi mohla pomoct knížka číslo 1. Abych si mohla splnit svůj sen o krásné postavě :) Misa.Bejrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Přečetla jsem si všechny obsahy, rozhodování bylo těžké....a tak nakonec hlasuji pro
    3. The Biggest Loser:30 Day Jump Start: Lose Weight, Get in Shape and Start Living The Biggest Loser Lifestyle Today!

    OdpovědětVymazat
  116. Winning by losing: Drop...., teda kniha č. 1. Podľa urývku je táto kniha zameraná na pochopenie podstaty svojho tela a nutnosti počúvania jeho potrieb, ktorých osvojením dokážeme zmeniť váhu a upraviť metaboliymus. Začala som chudnúť pre iných, ale teray to robím pre seba a darí sa mi to vďaka Jillien a 3 mesačnému cvičeniu, ale ešte treba popracovať na svojom vnútri. Takže 100% kniha č. 1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ospravedlňujem sa mám prehodené Z a Y- teda metabolimus ....a teraz....., ešte meil 1203gr@gmail.com

      Vymazat
  117. Tak knihu č. 2 bych brala všemi deseti :D když se probírám jídelníčky z minulých týdnů, zjišťuji, že stále střídám stejná jídla, myslím, že je na tom takto více lidí. Inspirace se vždy hodí :)
    anuleshca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. knihu č 2- ještě mi chybějí receptíky k ostatnním knihám

    OdpovědětVymazat
  119. mně by se rozhodně líbila kniha č. 2 vanocni.chlupata.ovecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Hlasuji pro 1. knihu :) Vybrala jsem ji, protože není zaměřená jen na jednu oblast, ale dá se říct, že poskytuje komplexnější informace :)
    ivetinkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Já bych nechala přeložit knížku č. 2, někdo by mohl podotknout, že "kuchařek" je na světě mnoho, ale osobně bych se ráda setkala s celými recepty, které Jill doporučuje, součástí cvičebních plánů jsou občas jídelníčky, ale není uvedena příprava jídla. Ráda podle Jill cvičím, takže spoustu jejích rad znám, tudíž mě neláká první kniha. Co se týká třetí knížky, je to jakýsi návod pro začínající cvičící, což pro mne opět není moc lukrativní, mám svůj zaběhlý systém, ale pro mnoho lidí by to mohla být dobrá motivace, určitě bych si ji ráda minimálně prolistovala. Takže palec i pro tuto knihu. LanskaJana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. 1. Winning by Losing: Drop the Weight, Change Your Life ZdeSedlackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Hlasuji pro knihu č. 2 - The Master Your Metabolism Cookbook. Recepty vždy uvítám a od Jill dvojnásob!
    Trebichalska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Waw, hlasuji pro knihu č. 3 protože mě soutež zaujala a zajímali by mě i věci co v tv nejsou a taky další věci k soutěži the biggest loser :-)
    Luccy.Hl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. kdybych mohla brala bych vsechny 3..pokud ale musim preci jen vybrat sahla bych nejprve po cisle 1..uz dlouho si preji aby ji nekdo u nas prelozil :) nejvetsim kamenem urazu je pro mne vydrzet a neprestat a vytvoreni si vlastniho stravovaciho planu a tato kniha by mohla byt tim spravnym pomocnikem :)
    untamable@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Hlasuji pro knihu číslo 2. - zdravé rychlé recepty nikdy neomrzí a Ovládněte svůj metabolismus mě nadchla, takže co teprve recepty k této knize:)
    email: kutinkah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Ahoj moc by se mi líbilo kdyby nakladatelství přeložilo knihu číslo 2. Přeci jen nápady na jídla už mi docházejí a nějaká změna jídelníčku by se mi moc líbila :).
    karasovasimona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. som za 1 knihu. Pretože všetko je o psychike,v hlave sa tvoria všetky naše rozhodnutia,atd..veľmi by ma potešila...plus nejaký trening by bol k veci :))

    OdpovědětVymazat
  129. Já bych brala knihu č.2 - vařím pro 5-ti člennou rodinu a potřebuji inspiraci na zdrvé a hlavně rychlé jídlo:)
    jana.chroma@freenet.de

    OdpovědětVymazat
  130. Kniha č,1, protože je tam všechno jit.unka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Milé nakladatelství Anag, přeložte nám, prosím, knihu číslo 2. Protože všichni čteme blog Maminy Zdeniny, víme přeci, "jak na to", ale inspirace na recepty není nikdy dost. :-) Katka. kvyhnalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Já hlasuji pro knihu č.1, protože je v ní shrnuto vše ke zdravému životnímu stylu. :-) Lenka
    veskovalenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Já bych strašně ráda knihu č.2 :) protože kuchařek je vždycky málo..potřebuju vždycky nějaké tipy na jídlo, jinak jsem ztracená, protože sama nic nevymyslím:( takže rozhodně 2!:)
    pinkavova.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. :) Ahoj holky, tak se mezi vás s radostí taky zapojím a zkusím své štěstíčko i když už tak je to pro nás všechny fajn v tom, že se doufám na 100% jedna kniha přeloží a bude dostupná i pro nás neangličtináře :D :) Já osobně dávám hlas knize č.1, protože mi příjde nejobsáhlejší ;) Moc se mi líbí hned první kapitola o psychice, protože už dlouhou dobu pozoruju, jak mě ovlivňuje na mé cestě životem s rukou v ruce s jídlem. To je můj největší problém a bohužel se na ni moc autorů těchhle knih nezaměřuje ;) nik.nyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Ahoj, moc by se mi líbila kniha č. 3! Samozřejmě by se mi líbily i ty ostatní, ale obávám se, že například kuchařka bude obsahovat hlavně potraviny, které u nás v Evropě/ČR těžko seženeme. A navíc je na internetu takových receptů víc než dost. Proto by se mi líbila 3. kniha, protože jsem strašně zvědavá, co se v TBL děje a hlavně na ten 30 denní plán! :) e-mail: silvie.sagatova@gmail.com Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  136. Kniha č.2 - kuchařka se vždycky hodí :) bara.rybnickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  137. Kniha č 3.
    Jill již známe a proč tedy nezkusit někoho dalšího.
    noemi.kovarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Kniha č.2 - Chtěl bych se naučit novému kuchařskému umění, jsem totiž kuchař a vařím pořad stejná jídla.

    Legolas.D69@email.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Hlasuju pro dvojku.
    Klempovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Hlasuji pro knihu číslo dvě....dobrých a zdravých receptů není nikdy dost. :) vercatous@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Nejvíc mě zaujala kniha č. 3. Projít zákulisím této soutěže, dozvědět se zas něco nového tipy a triky, kde neudělat chybu, určitě skvělá kniha :-) Monika_kub@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Určitě hlasuji pro knihu č.2 a to hned ze dvou důvodů. Zaprvé, kniha Ovládněte svůj metbolismus byla takovým průlomem a otevřela mi oči a já se vrhla do zdravého životního stylu po hlavě. A za druhé, receptů není nikdy dost. Kdo má stále vymýšlet něco nového :) deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Nejvíce by se mi líbila knížka č. 1, protože se zabývá pro mě dost důležitými faktory hubnutí. A to psychikou a vyváženou stravou, se kterou mám pořád problémy, takže bych se ráda dozvěděla něco nového a chtěla umět sestavit si zdravý jídelníček. lenka.radecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Páni to je skvělá novinka :) na tuhle knihu čekám snad již od doby co jsem se o ní dozvěděla :D skoro jsem přemýšlela o tom, že bych si ji koupila v originále a pokusila přeložit (vzhledem k tomu, že anglicky neumím, by to byla asi celkem legrace :D). A teď k soutěži.
    Já jsem pro knihu číslo 3 a převážně z důvodu, že jídelníčků můžeme na internetů najít stovky, receptů taktéž, ale to nejtěžší JAK ZAČÍT. O tom už se tolik nepíše. Podle mě to nejdůležitější je dostat se do té řeky "zdravý živ. styl" a proud informací nás už pak sám vtáhne do sebe. A myslím si, že když už člověk jednou začne a vidí výsledky a pochopí, jak vše funguje a že to zase až tak složité není, nemá potřebu vrátit se k špatnému životnímu stylu. Ale to nejtěžší je začít, dopracovat se k počátečním výsledkům dostat se přes strmý břeh k naší pomyslné řece a to si myslím, že obsahuje kniha číslo 3. Proto bych ji zvolila. Myslím si, že pro lidi co chtějí se svým živ. stylem a postavou něco udělat, je tou správnou volbou. :)
    AnastasiyaBabych@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Prala bych si knihu cislo 2. Rada bych se chtela inspirovat novymi recepty. Take by me zajimala z toho duvodu,ze od te doby co chodim do prace vubec nezvladam cvicit a tak bych rada se alespon zdrave stravovala a nejake supr rychle recepty by se mi hodili :-)

    OdpovědětVymazat
  146. Hlasuji pro číslo 2. Kuchařku od Jillian vyhlížím roky a moc by mě potěšil český překlad. Jillian zbožňuji a recepty od ní by byly super. santorova.p@seznam.cz. nejsem si po pravdě jistá, zda od Jillian jsou i další knihy, mimo těch vydaných u nás nebo zde zveřejněných :)

    OdpovědětVymazat
  147. Hlasuji pro knihu číslo 1, protože se zajímám o změnu životního stylu i z části psychiky, často si říkám, proč třeba do sebe ty lidi v mekáči cpou ty hnusy, i když vědí, že to neni pro jejich tělo to pravé. Taky si ted beru do parády tátu a snažíme se zmměnit špatný stravovací i pohybové návyky, takže bych knihu moc uvítala :)
    E-mail: tereza726@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  148. Líbila by se mi kniha č.1 a i č.2,ale jsem pro tu 1 ;-)

    OdpovědětVymazat
  149. Ahoj, líbila by se mi kniha č.2, Protože proč se nenaučit nové recepty?:)
    aria.montghomery@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. erikafedorova@centrum.sk a hlasovala bi som za knihu c. 2 pretoze strasne rada varim a preco si neuvarit cosi zdraveho

    OdpovědětVymazat
  151. Já bych brala The Master Your Metabolism Cookbook :) Ráda vařím a peču, určitě bych knížku používala.. a Jill v češtině ještě žádnou kuchařku nemá, ne? :)

    katezar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Já bych ráda knihu č. 3, protože jak je tam i napsáno, vždy jsem záviděla soutěžícím na ranči a říkala jsem si, kdybych měla tu možnost, hned bych do toho šla. :)
    barbaralenzova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. Kniha č.2 , zajímají mne všechny zdravé recepty..a inspirace není nikdy dost. Mastulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. za mě to je určitě taky dvojka :) inspirace není nikdy dost :)
    mail: anettkahrdinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Nějak se tu mj komentář neukázal tak znovu. Nemohu se rozhodnout mezi č. 2 a č. 3. Ale spíše jsem pro č. 3 teď a pro dvojku v co nejbližší době:)
    bershina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. kniha ciso 1 :) emai: jv.jitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Nedokáži se rozhodnout zda č.1 nebo :D
    Je to těžká volba. Ale asi 2 a tu 1, co nejdříve :)
    blog.007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Ja bych byla urcite pro knihu c.2. Zacala jsem pred nedavnem premyslet o svem tele a strave kterou mu davam a situace je opravdu nic moc.navic pritel je v priprave na amater.soutez v kulturistice a rada bych pripravovala nekdy jidla pro nas oba.takze urcite 2 abych cviceni s jill mohla doplnit o recepty a odstartovat svuj zdravy zivotni styl na plno!:-) siasi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Já jsem pro knihu č. 3. Hezký den Všem :)

    OdpovědětVymazat
  160. Hlasuju pro 2. Je těžké se rozhodnout, kterou knížku, brala bych totiž všechny, ale pravdou je, že návodů na hubnutí už je celkem dost, zato inspirací na zdravá jídla, ideálně i rychlá, jednoduchá a levná už tolik není. Ráda zkouším nová jídla, nové suroviny, proto u mě vyhrává The Master Your Metabolism Cookbook
    evka.svist@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Já bych byla pro knihu číslo 2, protože nemám žádné inspirace co si vařit :)

    OdpovědětVymazat
  162. Nejvíce by se mi líbil překlad knihy č. 3. Vždy totiž obdivuji výsledky soutěžících v pořadu :)
    andrea.valna(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. Já bych si přála rozhodně knihu číslo 3, protože reality show už jsem zhlédla a první, nad čím jsem přemýšlela bylo "škoda, že něco takového není i u nás :(" tak přesně proto bych chtěla knihu :)
    Elis013@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Dana
    Dávám hlas knize č.2. Dobrých a zdravých receptů není nikdy dost.
    fialikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. Dávám hlas knize č. 3, protože je mi nejsympatičtější téma knihy a chtěla bych si ji přečíst ze zmíněných nejraději. :)

    OdpovědětVymazat
  166. hlasuji pro knížku č.3
    vevisenk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  167. Ráda bych měla česky knihu číslo 3, jelikož jsem přečetla knihu Ovládněte svůj metabolismus a zajímají mě recepty, které z této knihy vychází, je to inspirace, jak vařit zdravě a chutně :)
    e-mail: alena-vykoukalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. hlasuji pro knihu číslo 2. Jako mladičká studentka vážně potřebuji nějaké rady a typy jak zdravě, rychle a chutně vařit:)
    ap94@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. PARDON JEŠTĚ JEDNOU S E-MAILEM
    Mě by se moc líbila kniha č. 2. Máme 2 děti a cas i nápady mi poněkud chybí.
    Ivana.Odermattova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Kniha číslo 3
    kratochvilova.jana@email.cz

    OdpovědětVymazat
  171. nejvíc mě zaujala kniha č.2 : The Master Your Metabolism Cookbook -... chtěla bych se naučit nová zdravá jídla :-)
    Filunka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Ježiš já blbec taky zapomněla email, anetapetrzilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo a stejně tu můj komentář nevidím, tak raději znova - kniha č.2, protože inspirace na zdravá jídla se hodí vždy:) a chybí mi.. nebaví mě pořád hledat na netu :)

      Vymazat
  173. Líbily by se mi všechny :) ale vyhrát může jen jedna, takže za mne kniha č.1
    renata.paceltova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dozvím se zde zajímavosti z více oborů :)

      Vymazat
  174. Já jsem pro knihu č. 1: Winning by Losing: Drop the Weight, Change Your Life. Hlasuji pro ni proto, že by pro mě byla největším přínosem. Co se týče psychiky, tam se rady hodí vždycky, rady ohledně jídla jsou k nezaplacení a vědět jak správně cvičit (co, kdy, jak) je též rada nad zlato :-).
    3hvezda3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  175. č.2...dochází fantazie!
    pitula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Kniha 2 :) recepty se hodí vždycky

    zita.proskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  177. Jsme pro knihu číslo 2...Věřím,že spousta lidí by to ocenila v češtině a né si to hledat v překladači,zvlášť ti co moc angličtině neholdují :) Takže za mě sem pro 2 moc by mi to bodlo :)
    NikolaStrouhal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  178. 2 určitě, receptů není nikdy dost! :-)
    veryblackgirl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat