pondělí 3. února 2014

Druhá výzva: s Jillian Michaels

Druhá výzva tentokráte s Jill je zde! Kdo neví, o co jde, přečte si příspěvek zde.
A jak to bude probíhat? Jednoduše. Níže naleznete jakýsi týdenní plán s Jillianinými workouty. Cvičte podle sebe, kdy se Vám to bude hodit. Začít můžete klidně dnes nebo zítra nebo prostě kdy chcete. Budu ráda, když se pak o své dojmy podělíte s ostatními, buď zde v komentářích, nebo v naší skupině nebo pokud máte blog, klidně  zrecenzujte.☺ 

A teď trošku vysvětlivek. Zacvičit si s Jill, kterou skoro každý zná a se kterou skoro každý už někdy cvičil, to je opravdu výzva. Výzva v tom, vybrat takové workouty, které budou bavit a které mají výsledky ( to u Jill není problém☺). Takže, když jsem začala připravovat výzvu s Jill, věděla jsem, že 30 Day Shred tam nebude. Proč? Protože to cvičil opravdu každý, každý to zná. Tak proč to opakovat? Pojďme zkusit i jiné workouty. Ale zase jsem musela myslet i na to, že toto budou cvičit třeba i začátečníci a tak jsem musela začít pomaloučku polehoučku.☺ Proto v prvních 3 dnech budeme cvičit Ripped in 30, které je hodně podobné 30 Day Shred a které je velice vhodné i pro začátečníky. Krásně se u něj rozehřejeme a navnadíme na náročnější workouty, které přijdou v druhé půlce týdne. Pátý den pořádně procvičíme břišní svalstvo ( už teď se těším☺), šestý den si dáme Banish Fat Boost Metabolism, které není tak známé a týden zakončíme workoutem No more trouble zones zaměřený na všechny problémové partie, takže to bude pěkná hodinová makačka!
Na další výzvu se těšte v březnu. A teď už jdeme na to!

Web: www.jillianmichaels.com
Facebook: www.facebook.com/jillianmichaels

VÝZVA S JILL

1. DEN: celkový čas cca 37 minut


Ripped in 30 - Level 1

2.DEN: celkový čas cca 34 minut

Ripped in 30 - Level 2

3. DEN: celkový čas cca 30 minut

Ripped in 30 - Level 3 

4. DEN:

ODPOČINEK

5. DEN: celkový čas cca 32 minut


6 week 6 pack - Level 1

6. DEN: celkový čas cca 55 minut

Banish Fat Boost Metabolism

7.DEN: celkový čas cca 56 minut

No more trouble zones 

8 komentářů:

  1. tak kluci se batolí na dece a co jááá?koukám na facebook a objeví se výzva no nemůžu odmítnout a jdu na to je to mé poprvé s vámi

    OdpovědětVymazat
  2. Jé a já zrovna včera cvičila Ripped in 30 - 1, tak to mám krásně rozjetý! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá výzva!:) určitě je podle mě lepší takhle videa nakombinovat, než civičt dokola to samé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Po roce jsem se vrátila k Jill a jejímu Rippedu, dnes 4. den 1. level, ale vzala jsem si na pomoc 5 kg činky a cvičení rozhodně není na rozehřátí. Bolí mě ramena, stehna (a taky kolena). A to už jsem měla docela slušně odposilováno :) Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den,

    hezká myšlenka, ten moment překvapení při otevření krabice je neopakovatelný, takový dětský
    noemi.kovarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nějak začínám od konce, ale nevadí :-) Mám za sebou BanishFBM, díky za výzvu, jinak bych do něj nešla ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká cvičení :-) Ripped jsem cvičila o prázdninách a moc mě to bavilo, ještě více než shred předtím :-) Banish mě taky moc bavil a ještě více No more trouble zones, to jsem si zrovna zacvičila tento týden a bavilo mě to moc...a druhý den bolelo celé tělo :-D Jak já tu Jill miluju :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tak první cvičení je zdárně za mnou. :-)

    OdpovědětVymazat