úterý 7. ledna 2014

Zdravý životní styl v kostce☺

Vzpomínáte si, jak jsem Vám slibovala materiál o zdravém životním stylu? Takový souhrn? Měla jsem ho hotový už před Vánoci a dala ho k dispozici jako předvánoční dáreček v příspěvku zde. Jak jsem ale zjistila, ne všichni to zaregistrovali a tak stále dostávám dotazy, zda už je materiál hotový. Proto tedy tento příspěvek.

Materiál je psán v obecné rovině a je to takový základní souhrn zdravého životního stylu. Bude mít i své pokračování, tentokráte zaměřené na potraviny a jejich nakupování. Jakmile bude hotový, dám samoztřejmě opět info na blog.

Takže, kdo má zájem si stáhnout materiál o zdravém životním stylu, tak hurá do toho. 
( Je ve formátu PDF, kdo nemá nainstalovaný, stáhněte si zde )

heslo je MaminaZdenina


6 komentářů:

  1. Mám moc ráda tvůj blog:) zkus se mrknout i ke mě http://lifestylenewmy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec nevím, jak jsem se tu ocitla (na Tvém blogu), ale jako první jsem si všimla fotek vlevo "Proměna po 60 dnech" - to jsi ty?? Oh my, jak jsi to dokázala? Doufám, že tu najdu odpověď, respektive rady a inspiraci! Díky předem! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ano, jsem to já. Info k proměně zde:http://doboje.blogspot.cz/search/label/Moje%20Prom%C4%9Bna :)

      Vymazat
  3. Huráááá. Jupíííí. Konečně jsem pochopila jak je to s jídlem po cvičení. Moc hezky napsáno....srozumitelně a bez zbytečných "omáček", ve kterých se člověk většinou ztrácí. Moooc děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Hned jsem si stáhla jak tento pdf soubor, tak i ten obrázek, co jsi k tomu připojila na FB.. večer si to chci řádně pročíst :) Sice se snažím zlepšit svůj jídelníček a celkově svůj životní styl, ale pořád mám nějaké mezery, tak si je alespoň vyplním informacemi, které jsem hledala :)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, odkaz mi nejde stáhnout. Mohla bych poprosit o zaslání na email deyzy@seznam.cz. Děkuji.

    OdpovědětVymazat