středa 22. ledna 2014

Začínám! Začínáš? Začínáme!☺ První díl

Zdravím všechny, co se rozhodli se sebou něco dělat a změnit své dosavadní návyky. Ještě než začneme, je před námi dlouhá cesta. Cože? Jako proč? Vždyť jste rozhodnutí, ne? Ano, ale pokud chcete uspět, chcete mít výsledky, doporučuji si vše srovnat v hlavě, mít vše připravené. Rozhodně je to lepší než se do toho vrhnout a pak být zaskočen, nevědět, tápat, a dokonce i se na to vykašlat. Půjdeme společně krok po kroku, probereme spolu vše, co budete potřebovat vědět, připravíme se na tu změnu s velkým Z. To vše tady v této nové rubrice. Tak co? Připraveni se připravit na životní změnu? Fajn.

Ještě než začneme, mám na Vás pár otázek. Odpovězte si na ně Vy sami a hlavně upřímně. Lhali byste jen sami sobě. Proč chcete změnu? Je to proto, že Váš manžel/přítel chce hubenou ženu/přítelkyni? Nebo proto, že chcete zkusit nějakou novou dietu? Nebo proto, že Vy sami cítíte, že je potřeba něco se sebou dělat? Že toužíte po změně svých dosavadních návyků, že už máte dost všech těch tučných jídel a chcete konečně jíst zdravě? Pokud důvodem ke změně nejste Vy sami, pokud to děláte kvůli něčemu nebo někomu, pak Vám doporučuji ani nezačínat, opravdu by to byla ztráta času. Důležití jste Vy a jen Vy. Toto není žádný hokus pokus, žádná dieta, tohle je životní styl. Pokud to tak necítíte, je mi líto.
Pokud ano, hurá do toho. Gratuluji k prvnímu kroku - rozhodnutí se. Cesta, na kterou se chcete dát, bude trnitá, ale věřte mi, že je správná. Nebude to lehké. Budou i chvíle, kdy to budete chtít vzdát. Ale já Vám věřím. Vy to dokážete!
Na Vaší cestě budete mít několik pomocníků - mou maličkost, materiály ke stažení, skupinu plnou žen a mužů, kteří se také rozhodli pro změnu a kteří jsou připraveni podporovat se navzájem a v neposlední řadě Vaší vůli a touhu. Touhu být někým jiným. Vítejte na palubě!
Pokračování příště.

3 komentáře:

  1. Hezké, obdivuji tě jak všechno stíháš. Já mám teď velké období stresů, takže to mi to trošku kazí. Ale cvičení a jídlo jde.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, moc se mi líbí tvoje články. Je vidět, že máš ve svém životě jasno:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký článek :-) Sice nezačínám, ale stejně jsem si ho musela přečíst :-)
    S tou motivací je to pravda, nejdůležitějsší pro mě je, že to tak chci já, protože teď nejsem se sebou úplně spokojená. Jsem ráda, že příteli se líbím, tak jak jsem a nemusím hubnout kvůli němu - i když zas je fajn si říkat, že třeba se mu budu líbit ještě víc :-D

    OdpovědětVymazat