čtvrtek 23. ledna 2014

Petr Havlíček online na OnaDnes.cz


Ing. Petr Havlíček byl včera online na stránkách OnaDnes.cz, kde odpovídal na dotazy čtenářů. Dovolila jsem si některé zajímavé otázky a odpovědi zaznamenat. Věřím, že to některým z Vás pomůže a že se opět něco přiučíme.


Jídlo a stres:
Recept na trvalé hubnutí:

Rozdíl v hubnutí u muže a ženy:

Cukr:

Pečivo:

Příklad zdravé snídaně a večeře:

Jídlo po tréninku:
Ovoce a zelenina a vitaminy:

Poměr bílkoviny - sacharidy - tuky:

Celý rozhovor naleznete zde.


4 komentáře:

  1. No jo, Havlíček je můj člověk :), prosazuje zdravý styl stravování, žádné diety. A nejlepší na něm je, že funguje, kluk jeden ušatá :) - testován na vlastním těle (skoro) osobně.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, ani bych nevěděla, že něco takového bylo. Havlíček je můj obíbenec :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Havlíček je mi svými názory neskutečně sympatický:) a trochu mě uklidnilo to,co psal k tomu jídlu po tréninku-s tím totiž trochu bojuji a jelikož cvičím večer,tak vynechávám sacharidy:/ super článek!

    OdpovědětVymazat
  4. dobrý článek děkuji za něj jsem ráda že vím když si dám k obědu jen zeleninu tepelně upravenou že to nestačí a musí se přidat i maso(tofu) s přílohou že bych měla málo energie je pravda že po zelenině samotné mám brzo hlad :-)

    OdpovědětVymazat