WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

úterý 26. listopadu 2013

Blogerky jsou taky jen lidi!!!



Tímto příspěvkem reaguji na článek Nikki z blogu Moje Tělo. Jako říká se, že člověk musí být připraven na všechno, ale stejně. Lidská závist mě nikdy nepřestane udivovat...

Nařknout někoho to už chce dost odvahy. V reálném životě je to těžší, ale v tom virtuálním světě je to velice snadné a tak proč ne, že? Lidi si tak můžou ulevit, schovat za to své mindráky, svou závist. "Já něco takového nedokázala, tak ona toho taky nemohla dosáhnout," že? Je to podvodnice, upravuje fotky ve photoshopu, píše podvodné recenze, atd. Jako pardon, ale já na tohle nemám žaludek. Já vím, že lidi jsou různý a že čím větší skupina lidí, tím dříve se to semele, ale stejně. Pochopte, že i blogerky jsou jen lidi. Že svým blogům se věnují ve svém vlastním volnu, že to dělají proto, že je to baví a že to jsou taky jen citlivé bytosti a některá slova se jich mohou dotknout.
To, že někdo napíše pozitivní recenzi na výrobek ještě neznamená, že je podplacený! Já vím, že v tomto státě se tomu těžko věří, ale je to tak! To může říct jen někdo, kdo nikdy žádnou recenzi nepsal a nemá svůj blog. Já vím, jak to chodí, protože jsem už pár recenzí také napsala. Funguje to tak, že firma nebo osoba Vám pošle výrobek zdarma na vyzkoušení a Vy pak máte napsat recenzi, tedy svou zkušenost s tímto výrobkem. Vy z toho máte to, že dostanete něco zdarma a možná Vám to pomůže k větší návštěvnosti blogu, firma má reklamu, protože v recenzi jsou její odkazy a tedy větší šance, že získá zákazníka. Firma Vám nic neplatí, Vy neplatíte nic firmě.
Nikki i já i spousta dalších blogerek píše pravdivé recenze. Já sama třeba jsem u jednoho nejmenovaného výrobku recenzi odmítla napsat, protože by nebyla pozitivní, takže jsem firmě výrobek zaplatila, protože jsem ho už otevřela a ochutnala, a tím jsme se rozloučili. Ano, recenze je vždy individuální. Ale já bych asi nechtěla psát o něčem, co jsem dostala jako "dárek" špatnou recenzi. Některé firmy ale jsou natolik benevolentní, že samy už rovnou řeknou, že chtějí recenzi jakoukoliv, že je zajímá názor a ne reklama. Těmto firmám velké díky! Ale pořád je tu to, že blogerka může odmítnout. Ví, že ten výrobek jí třeba nechutná nebo se nehodí k tématu, apod. A prostě odmítne. Protože by se taky mohlo stát, že její blog se promění ve velkou reklamní plochu.
Vymýšlet akce a soutěže a dohadovat se se sponzory také zabere čas. Blogerka z toho opět má jen dobrý pocit a možná vyšší návštěvnost. To je vše. Žádné úplatky, slevy, balíčky, ani švestičky ze zahrádky.
Nikki je moje dobrá kamarádka. Ikdyž jsme se nikdy neviděly osobně, máme se rády. Řešíme spolu spoustu věcí, podporujeme se navzájem, svěřujeme. Vím, jaká Nikki je. O to víc se mě dotýká ten její příspěvek. Proto Vás prosím, než něco napíšete, popřemýšlejte. Blogerka nemá žádnou jinou odměnu než Vaše líbíky a komentáře a emaily a zprávy. Děkujeme.