pondělí 17. června 2013

2. měsíc

Druhý měsíc za mnou a tak přicházím opět s takovým menším shrnutím☺.

Jídlo
V jídle se stále snažím dodržovat svůj denní režim, který jsem popisovala v prvním měsíci. Samozřejmě, že ne vždy to jde. Ale snažím se. Tento měsíc jsem se vrhla na poznávání a zkoušení nových zdravých  potravin - celý příspěvek zde. Zkoušení něčeho nového mě baví. Hlavně taky proto, že co pořád vymýšlet k jídlu, že? Hodí se něco nového, abysme pořád nejedli to samé dokola☺.
Musím se ale přiznat, že poslední dny s jídlem tak trošku bojuju. V tomhle vedru nějak nemám hlad a mám opravdu problém jíst každé 2-3 hodiny a udržet tak 8.000 kJ za den. Za to s pitným režimem teď problém opravdu nemám☺. 
Taky se musím přiznat, že jsem tento měsíc hřešila - byli jsme s manželem na večeři v restauraci ( oslava ) a taky jsme jednou grilovali ( oběd ). Nemám ale kvůli tomu výčitky, protože jedno nezdravé jídlo z Vás tlusťocha neudělá a když je to jednou za čas, tak to nevadí☺. 

Pohyb
Myslím si, že mé tělo si už na pohyb zvyklo. Krušný byl ten první měsíc, teď už je to v pohodě. Po 30 Day shred už necvičím nic pravidelného, myslím tím stejné cvičení každý den. Ale sama si vybírám a kombinuju podle toho, na co mám zrovna náladu a taky podle času☺. Snažím se cvičit každý den, ikdyž ne vždy se to povede. Ne kvůli lenosti, ale času. Když třeba jedeme na výlet, tak mám volno. Ale i tak, když mám volno, tak chodíme na dlouhé procházky, takže přece jen nějaký pohyb mám☺. A rozhodně si z toho nedělám těžkou hlavu, ono je taky potřeba odpočívat a já to sama na sobě i vidím, že když mám třeba jeden pauzu od cvičení, tak že pak se hned cvičí líp a na tělu jsou víc vidět změny, prostě je odpočaté☺. Cvičení mě stále baví, ikdyž samozřejmě, jsme jen člověk a i já mám dny, kdy mě tam nahlodává červíček, který má tisíce výmluv, proč necvičit☺. Ale jelikož mě to baví a jelikož vidím výsledky, tak odolávám☺. 
Můj cvičební kalendář zde. Odkazy na cvičení najdete v pravém sloupečku na blogu.


Tělo
Tělo se pomalu, ale jistě dává do kupy po několikaletém zanedbávání. Jde to pomalu, to ano, ale jde to a to je to hlavní. Špeky jsem taky nenabrala za 2 měsíce, ale za několik let. Takže musím vydržet. 
Tento měsíc se mi stal úraz ( příspěvek zde ), který teda naštěstí dopadl dobře - nedali mi sádru - ale i tak mě trošku omezil na pár dnů. Na druhou stranu ale musím říct, že to bylo dobré proto, že jsem cvičila ty dny jen cvičky na břicho, abych nezatěžovala nohy a myslím, že to je vidět. Břicho se začalo hezky rýsovat, ale ještě to není ideální, já vím. Ale jsem ráda, za každou změnu k lepšímu☺. 


Míry
Celkový úbytek po 2 měsících:

Prsa - 8 cm
Pas - 11 cm
Boky - 9 cm
Stehna - 5 cm
Lýtka - 3 cm
Ruce + 1 cm






5 komentářů:

  1. wau fantaasticke, je vidno ze to ma vyznam a ze sa dari. Drzim palce aj do dalsich dni :-)

    OdpovědětVymazat
  2. týýýjo, neuvěřitelný. Jsi skvělá, že jsi tohle dokázala. Obdivuju tě a děkuju ti za tvůj blog :-) Mám zas o trochu víc chutě do cvičení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi šikovná a to bříško se neuvěřitelně stáhlo.
    Moc ti držím pěsti! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva zmĕna.:-) . Jen tak dál.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasná proměna :)! Bojuj dál!

    OdpovědětVymazat