WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 29. dubna 2013

Den 15

Tak dnes mám odcvičenou polovinu Levelu 2 a také polovinu celého 30 Day Shred. Nějak to utíká ☺. Musím se přiznat, že včera jsem zhřešila - byli jsme na oslavě narozenin a dostala jsem kousek domácího dortu. O to víc jsem se ale dnes s Jill snažila ☺. 

Taky kvůli té oslavě jsem včera měla rozházený svůj standartní denní režim a musím říct, nic příjemného. Jak už si člověk na něco zvykne a pak najednou se musí něčemu přizpůsobovat - kdy bude jíst, kdy cvičit. Dneska jsem už ale byla zase spokojená ☺. 
14.5. to bude den, kdy budu naposledy cvičit 30 Day Shred. Už se těším na výsledky ☺. Ale co potom? Začínám už přemýšlet na co se vrhnu pak, procházela jsem si různé diskuse, recenze programů a prozatím u mě vítězí Shred it with weights, samozřejmě s Jillian. Cvičí se zde s kettlebellem, o kterém jsem si také už přečetla spousty článků a moc se na cvičení s ním těším☺. Zbývá už jen nějaký pořídit, na to se chystám příští týden☺. Máte s tímto zkušenosti? Cvičili jste s ním? Napište ☺.