čtvrtek 21. března 2013

Test výživových poradců

Dnes jsem narazila na velmi zajímavý článek, který alespoň snad někomu otevře oči. Je pravda, že dnes už člověk nemůže věřit ničemu a nikomu. Sama jsem u jedné výživové poradkyně byla a pravdou je, že nějaké potravinové doplňky také nabízela.
Správný výživový poradce Vám dokáže vytvořit jídelníček bez jakýchkoliv potravinových doplňků. Pokud Vám něco nabízí, pak to dělá jen za účelem zisku z prodeje a doporučuji si ověřit jeho kvalifikaci a zkušenosti.
Test výživových poradců

4 komentáře:

  1. Také jsem se s tímto setkala. Nevyhledávala jsem osobně, ale potkala jsem výživovou poradkyní nabízející Herbalife. je to smutné.

    OdpovědětVymazat
  2. No, Herbalife je kapitola sama o sobě... Prostě u některých je business na prvním místě. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsem se k jedné poradkyni přes tip na levné měření na InBody. Zpětně jsem se dozvěděla, že "tomu moc nerozumí", ale mezitím jsem snížila denní příjem na 5200 kJ a 30% DDD tuku... :-(

    Pohovorů na "výživové poradce" jsem absolvovala několik, jsou to všechno pyramidy a lidi vám tam zopakují, co četli na kaloricke-tabulky.cz...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten test výživových poradců je fakt super :D Celkem dost mě to pobavilo :)

    OdpovědětVymazat