pondělí 18. února 2013

Moje výsledky po 1. levelu

Včera jsem dokončila 1. level a dnes ráno se jen ta ze zvědavosti změřila :-). Výsledky mě příjemně překvapily a nakopávají mě jít dál a nevzdat to.




Stehna ( - 3 cm )
Lýtka ( - 2 cm )
Ruce ( - 1 cm )
Boky ( - 4 cm )
Pas ( - 5 cm )
Prsa ( - 3 cm )

5 komentářů:

  1. Ahoj! :) Gratuluji k parádnímu výsledku. Já mám bohužel problém, že jsem po 30 Day Shred neměla výsledky skoro žádné. Asi špatně jím, i když teda nevím, jak je to možné, protože jím 5x denně, hodně ovoce, zeleniny, hodně piju (2 - 3 litry vody denně). Máš tip na nějaký jídelníček? Já se obávám, že jím hrozně málo kilojoulů. :/ A nevím, kde přidat a kde naopak ubrat. :(

    http://spolecnacesta.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Andy :-) Určitě jídelníček může být problém, i já na tom ještě stále pracuju a učím se. Protože, ač to může znít divně, umění jíst správně není tak snadné a jednoduché. Důležité je poslouchat svojě tělo, protože každý máme jiné potřeby - co vyhovuje mně, nemusí vyhovovat tobě :-). Určitě bych ti zatím doporučila si několik dní zapisovat, co všechno za den sníš, množství a i dobu. Když to pak člověk vidí napsané, dojde mu spousta věcí :-). A co se jídelníčku týče, čtu teď skvělou knížku o správné životosprávě a rozhodně brzy udělám článek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je skvělá změna! :) Skoro mě to až láká znovu se do toho programu pustit. :D První pokus byl nejspíš bez výsledků, i když jak se to vezme. Plus bylo, že jsem jej cvičila přes vánoce, takže jsem po tom cukroví nepřibrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky mě to překvapilo, že po 10 dnech až tak moc :-) Ale tak aspoň mě to neodradilo ;-) A určitě začni znovu, já budu taky začínat od začátku už za pár dnů :-)

      Vymazat
  4. Dobrý den skvělá proměna. chtěla bych se zeptat jaké desetidenní video jste cvičila?? Já jsem našla jen 30 day...Děkuji

    OdpovědětVymazat